CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, 10 January 2013

KeK PeCaN HeaVeN..

 Salam pagi Jumaat... kali ni baru lah menyempat nak masuk N3 selepas 3, 4 hari menahan sakit gigi geraham yang sudah dicabut..mak aaaiii macam demam tak demam dibuat nya, semuanya serba tak kena ..nak makan pun takut..sampaikan makan nasi bubur pun sedut dengan straw..memang kelakar..tapi kalau dah sakit..semua tu dah tak kisah dah..huhu...alhamdulillah kini beransur baik sikit..kali nie Sha nak memperkenalkan Kek Peacan Heaven dah pun ada di Sungai Besar ya..Kek nie, sangat sangatlah seksis dan marvellous...dan semestinya sedaaap...lepas tu pulakkan ianya disertai limpahan white choc sos dan sos butterscoth  yang sangat sedap bersama kekacang pecan..memang walla ...so heaven gitewwww..      Kita Enjoyyyy...ala la Nora Danish gitewww...tapi sebelah tangan pegang pipi ...sakit gusi ...huhu                                          
     

                                   



0 comments:

Post a comment