CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, 30 January 2013

KeK ITaLiaN RaiNBoW

Salam uolsss, bagai pucuk di cita ulam mendatang Sha akhirnya dapat juga merealisasikan kek cenggini...Kek Italian Rainbow ni mesti lah keknya belang belang pelangi , masa tu  tak sempat nak tangkap gambar dah , nak tunjuk belang belang nya..Kek ni tempahan Nabila Sekinchan yang nak kek cenggini, apalagi Sha memang excited , tertunggu tunggu dan tak sabar giteww nak mengerjakannya . Kek ni juga berat nya hampir 3kg , besar, berat dan tinggi. Kek nie jugak menggunakan teknik Ombre Pink dan Biru...Akhirnya dapat jugak Sha merealisasikan Kek Italian Rainbow yang dah sekian lama Sha nak buat...Macam dah Jatuh Cinta plak...Thanks Nabilla....muahssss







0 comments:

Post a comment