CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 5 March 2013

BlueBeRRy ChEEsE TaT n JaPaNeSe CriSpy CrEaM PuFF

 Aloo..alooo ..salam uols...muncul balik macam chipmore ...agak busy sikit kebelakangan nie..pastu tak sempat pulak nak masuk N3 yang ada...huhu...dan sejak kebelakangnan ni cuaca agak panas...buat badan selalu rasa tak sihat dan selalu sakit kepala...dah lama rasanya tak hujan...katak oh katak panggil lah hujan...sebab sha tak suka panas ... cuaca panas nie jugak buat anak anak selalu demam...oh..ohhh inilah sebabnya Sha tak suka panas panas cenggini..Jadi ni cerita musim panas kali nie...hihi.
Kali nie masuk N3 Blueberry Cheese Tat dan Japanese Crispy Cream Puff atas tempahan Cikgu Sarinah SBB. Kini Cikgu Sarinah sudah pun berpindah ke Tanjung Malim rupanya...Tapi tempahan ni untuk suaminya yang masih lagi  di Sungai Besar (belum berpindah nak tunggu sampai hujung tahun ..berpencen gitewww ) untuk makan makan di Pejabat Pertanian depan balai polis...Selamat Menjamu Selera ya , orang orang Jabatan Pertanian..thanks Cikgu ...muahsss


Blueberry Cheese Tat 1 set 60pcs...ramai yang buat untuk hantaran , jamuan n makan makan..

Japanese Crispy Cream Puff 1 set 25pcs

0 comments:

Post a comment