CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 5 March 2013

ApaLagi..JoM BeRKaYuH Ke PaNtAi TeBuK RaSiDiN..

Salam uolsss...kali ni sha berkayuh ke Pantai TeBuK Rasidin ...tak berapa jauh sangat...pantainya macam tu lah ..tak sesuai sungguh utk bermanda mandi weeeh... masa nie waktu pagii lagiii..air masih surut...ada beberapa orang nelayan yang sedang naikkan umpan ketam bila air dah surut macam nie dan sambil memerhati tempat penyemaian benih kerang takut kena curi bila air surut nie juga..memang best ..cuaca pagi di tepi pantai..sepoi sepoi laut..hhuhu
Bila nampak menara nie...wah dalam hati nak naik jerrr...tapi cik abang tak kasi...katanya tinggi sangat ..takut jatuh...ye ke ...macam nasihat untuk budak kecik jerrr...


Loving couple untuk basikal...so sweet..huhu

Nampak tak kayu terpacak yang banyak banyak tu ...situlah tempat pembenihan kerang kerang tu...nyumm..nyumm ..i like kerang bakar cicah sos..slurrrp

Wahhhh...sempat posing lagiii..tempat yang cantik...langit dah kelihatan mendung nak hujan..

Seronok berkayuh nie ...sambil tu boleh cuci mata  dan dapat udara segar di kampung..

Pokok pokok yang kehijauan ..bagus untuk mata ..banyak oksigen

 Beberapa ekor lembu sedang beristirahat...ni pun cuci mata jugak ..huhu

Dah nak balik dah , hari semakin mendung..

Cepatlah mama  , dah nak gerimis niee....iolah ...jooom...huhu

Sampai jugak kat rumah dengan selamatnya...alhamdulillah

0 comments:

Post a comment