CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 26 November 2012

MiNi Pai EpAL..


Salam di pagi Selasa uolls...thanks ya mana mana yang sudi mengintai  blog Sha niiii...hehe...Dah nak akhir sekolah ni sibuk sikit..macam macam aktiviti  nak dibuat ...Yang bagusnya pagi panas tapi petang hari hari hujan sampai ke malam...syok betul tidur..syurgaaa..kalau tempahan dah siap lagi lena tidur kalau tidak mimpi pun buat kek...kACAUU...Kali nii.. buat tempahan Mini Pai Epal 18 pcs untuk Cikgu Jue untuk makan makan Jamuan akhir tahun...Thanks...muahss

Sedap apple niii..pilihan yang tepat USA Apples

Dah siap , apalagi  masuk kotak .sesuai untuk hantaran pertunangan , makan di kenduri, hari jadi, jamuan apa apa jerr lah ..dan minum petang..mmg best
 Inti Epal  yang masam masam manis..terliur tak..hehe
Lepas tuu...Sha letak kekacang nip supaya bila makan tuuu..ada rasa masam masam manis dan kekacang..serta shellnya yang harum dan begitu crunchy sekali...enak kan.. Buat toping slice ala la jalaaa gitew.Dan letak sekuntum bunga , supaya nampak ayu bila dibakar... erkkk
Dah  siap....muahssss


0 comments:

Post a comment